Strona główna
 
Jak nauczyć się
szybkiego pisania?

 
Programy
 
Test prędkości online
 
Linki
 
Księga gości
 
Autor strony

 
   KSIĘGA GOŚCI
Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię o tej stronie lub na temat z nią związany - wpisz się!

*Imię:
email:
*Treść wpisu:
* - pole wymagane
  
Ziel napisał(a) dnia 20.05.2012 o godzinie 21:47

Bardzo fajna strona, zawsze jak mi sie zachce popisac na czas, to wchodze tutaj :D
595 znakow na minute to moj rekord, równomierne tempo to klucz ;D buziam wszystkich ;p


Gajosik napisał(a) dnia 10.05.2012 o godzinie 13:06

Ja dopiero zaczynam na tym. Ciekawa jestem ;)))


blabla napisał(a) dnia 06.05.2012 o godzinie 17:44

hej


Hater napisał(a) dnia 30.04.2012 o godzinie 16:23

@Never czy ty kurwa wiesz dzieciaku co to jest 240 słów na minutę. Chyba nie, więc nie pisz tu takich bzdur.


Never napisał(a) dnia 27.04.2012 o godzinie 14:25

Słabeusz ogarnij się :).


LeGrys napisał(a) dnia 26.04.2012 o godzinie 15:52

zdałem?


Never napisał(a) dnia 23.04.2012 o godzinie 18:59

Sie tylko spytałem? ^^ Czy ktoś jest równie sprytny jak ja i postara się pobić ten rekord? Normalnie jak mierzyłem to mam ok. 240 słów na minute, więc nie jestem żadnym mistrzem. A to zrobiłem tak sobie ;p


Słabeusz napisał(a) dnia 23.04.2012 o godzinie 13:34

Never, pobiłeś światowy rekord trzykrotnie- może do księgi
rekordów się zgłoś... Nie wiem komu chcesz cokolwiek
udowodnić, poza tym że jesteś fajny na siłę


Never napisał(a) dnia 23.04.2012 o godzinie 12:54

Kto pobije mój rekord? ^^


4$TR4L napisał(a) dnia 22.04.2012 o godzinie 19:55

@fdf nie zapisuje wyników bo jesteś za słaby.


kwel napisał(a) dnia 21.04.2012 o godzinie 11:04

utchnąłem na prędkości 290-310 zn/min i od miesiąca nie umiem tego poprawić a ćwiczę regularnie :(


fdf napisał(a) dnia 19.04.2012 o godzinie 11:43

Bardzo słabe. Nie zapisuje wyników !!


Kornel napisał(a) dnia 12.04.2012 o godzinie 12:48

strona jest świetna jest ok


Dagmara napisał(a) dnia 11.04.2012 o godzinie 09:32

Właśnie zaczęłam się uczyć i mam ciągle niedostateczny hihi


Roksana napisał(a) dnia 01.04.2012 o godzinie 17:30

Strona jest świetna! Dzięki niej zdobyłam maksymalne prędkości ! Jesteście świetni ! : )


Izabela napisał(a) dnia 01.04.2012 o godzinie 15:56

Bardzo dobra strona. Moja prędkość to 310-350 znaków/min, kiedy nie muszę pisać zbyt wiele na komputerze wchodzę na tą stronkę żeby poćwiczyć i nie wyjść z wprawy. Do tego teksty do przepisywania są interesujące :)


K napisał(a) dnia 31.03.2012 o godzinie 18:51

Nie spodziewałem się, że dam radę wyciągnąć ponad 400 znaków na minutę o.O


Weronika napisał(a) dnia 31.03.2012 o godzinie 13:52

Strona jest COOL!


Marta napisał(a) dnia 30.03.2012 o godzinie 21:36

;)


Adorek napisał(a) dnia 29.03.2012 o godzinie 14:30

Siema :*